Äntligen funkar internet!

Vet att det va ett tag sen jag skrev nu.. Sorry! Vårat internet har inte funkat på nåra dagar.. Skitjobbigt. Hatar när det blir sådär. Aja nu är det back in buissness!

Imorgon är det julafton. Det känns verkligen inte så. Alla julklappar är klara och så, belv faktiskt klar ganska skapligt. Men det känns verkligen bara inte som jul. Att snön fattas kan ju ha med saken att göra.. Men snart ska Almie och jag till Branäs!! Längtar såååååå! Där är det nog lite snö iaf :P

I dag har jag i övrigt varit skitduktig :P Jag har tvättat hela förmiddagen, bakat muffins (dom va ju slut i frysen) och lagat mat. De ni! Men det var riktigt jobbigt så nu är jag helt slut och har gått i strejk. Någon annan får laga maten. haha. Asså jag tycler verklgien det är riktigt bra att jag har lugnat ner mig så nu med allt jag gjorde förut hela tiden. Jag hinner ju faktiskt med att bara va hemma å fixa en massa lite då och då. :)

Allt känns så likgiltigt. Som om livet passerar och jag bara tiitar på, som åskådare. När ska jag vakna egentligen?


God jul och gott nytt år på er alla!!
/Anna


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

God Jul! Nu har jag pluggat färdigt för idag så imorgon blir det julledigt =), hugger tag i omtentan på juldagen.

Postat av: Anonym

anna ! varför har du inte lagt till mig i din kontakt lista ? :(

2007-01-03 @ 12:21:33
Postat av: Maria

lägg till mig !

2007-01-03 @ 12:23:36
Postat av: Maria

lägg till mig !

2007-01-03 @ 12:23:56
URL: http://skrivbehov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback