anyways, just want to say...

Julbordet i dag va riktigt trevligt faktiskt. Massa god mat och trevligt sällskap :P Och det där med att äta sakta och inte så förbannat mycket funkade faktiskt riktigt bra, jag mådde inte illa! :D

Sen va Alma, Mia och jag och tränade. Känns skitbra! :P Men de blev lite pinigt när vi helt glömde bort att dom stängde åtta, så de kom en som skulle släcka och bara; Oj, vi stänger nu. Då sa vi också Oj och typ skyndade oss ut snabbt som fan.. haha

Alma å jag
Me & my baby :P

Har för övrigt jobbat på att hitta lite bra musik. Någon som har lite förslag på bra musik?? Behöver alla tips jag kan få! Man kan ju inte ha en massa old shit att dansa till när man ska ha klasser :P

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag vet ju bara vad vi har dansat till under terminen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback