do they know it's christmas-time at all??

Shiiiit 10 dagar kvar till julafton, helt sjukt! Jag har ju fasen inte ens hunnit fatta att november kom och nu är det jul! Och då vill ju alla ha julklappar också.. Inte så bra för mig att jag typ har köpt tre! Några kvar om jag säger så... Oj oj oj. Kan inte jag bara få åka bort och skippa allt?


Jag hade min sista dansklass för terminen i dag. (som jag är lärare för alltså) Känns lite konstigt. Visst, jag behöver lov så jag får en liten paus och hinner tänka om och koreografera lite och så, men det blir lixom så tomt när alla danser försvinner! Men jag behöver nog inte oroa mig, det börjar väl nån gång i februari igen och då är det sex klasser i veckan som gäller för mig! Bara att vila upp sig inför det då alltså..



Man beter sig inte hur fan som helst. Vad har jag gjort dig? Dags och växa upp och inse att man inte funkar helt med alla, men man måste kunna hålla det på en neutral nivå ändå. Men du ska fan inte tro att du kommer åt mig på något sätt.

The greatest thing you'll ever learn is how to love and be loved in return.


/Anna

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vila upp dig ordentligt så att du orkar med allt dansande i vår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback