jul, jul, strålande jul

haha jag kom att tänka på den för Almie sjöng den för mig i morse. haha Då när jag inte fick sova, ni vet...

Va på gymet med pappa i dag. Tror helt ärligt inte att jag kommer kunna röra mina armar imorrn. Körde först den typ vanliga rundan så armarna va skapligt trött och efter det tar jag fram skivstången! Inte det smartaste kanske... Men situpsen skippade jag, det är ju danslektion imorrn och Andreas gillar ju många situps om vi säger så. Måste ju överleva det med. Aja känns bra iallafall.

Alma är här nu igen. Hon ville ha något sött så hon tänkte baka en kladdkaka. Dom har ju inte så mycket bakgrejer hemma så det fick bli hos mig som vanligt.. :P Ska försöka att inte äta så mycket, smoffade ju i mig en del igår om man säger så :P

Om en timme ska vi till stan och fika, samma gäng dom i går. Trevligt trevligt ska det bli. :)


Det känns så konstigt. Jag vet att du försöker ditt bästa och jag borde väl egentligen vara glad för det har blivit lite bättre. Men sveket är för stort. Man kan inte först lova att det ska bli så bra och sen bara blir det inte så, det är inte okej! Du kommer aldrig bli helt förlåten, men det är ju jul och man måste väl ha lite frid..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du såg ut att överleva träningsvärken i armarna och dansa på bra tyckte jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback