take me away

Vaknade redan vid 10 i morse av att Alma kom in och hoppade i sängen. 10 kanske inte låter så tidigt egentligen, men vi la oss vid halv fyra, så några timmar till hade nog suttit fint.. Men men. I går va det riktigt trevligt. :) Det blev ju lite lagom mycket kolla på film, som vanligt, mycket mer snack istället. haha alltid när vi ska ha filmkvällar kollar vi nästan inte på några filmer, eller så har man inte sett ett skit för alla snackar. Det är så trevligt! :) Får se vad vi kan hitta på ikväll.

I dag känner jag mig så seg! Kan ju bero på den lite missade sömnen, men också att jag inte sover direkt någonsin numera. Det är ju snart jullov, då kan man ju sova, så det är väl bara att köra fullt ös medvetslös i en vecka och sen gå halvt i ide. Fast vi ska ju till Gävle och där går ju bäbisarna upp vid halv sju, inte sovmorgon direkt...

Annars i dag ska jag väl mest bara sega. Och träna me pappi, städa och skriva på engelska-redovisningen. För den ska bli så bra! :P  Jag kollade i mammas bokhylla förut och hittade en skittjock bok på över 1000 sidor med Shakespeares verk. Hade jag ingen aning om att hon hade! Passar ju riktigt bra att hitta nu när vi jobbar med det. Fast det står ju på orginalengelska, tur att det finns en glossary längst bak.  :P

Jag vill verkligen bort från den här stan. Till en stad där det händer något! Bo själv så jag får bestämma vad jag vill göra istället för att göra som alla andra vill. Kunna skaffa en massa nya kompisar utan förutfattade meningar, utan några konstiga föutsättningar. Jag vill bara bort från skiten!

Aja nu ska jag gå och sova lite. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Synd att du längtar bort, lycka till med Shakespeare.

Postat av: Sara F

Jag vill inte att du ska flytta:( vem ska jag och madde då festa med?;O nej, men förstår dej, skulle åxå vilja få allt nytt, skulle va lite fräscht sådär:) men klart man skulle sakna allt och alla:) men bor man kvar här så ruttnar man.

2006-12-20 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback