Truly madly deeply

Tjuhu, då har jag skaffat mej en ny blogg då. Igen. Vet att jag är sjukt dålig på att hålla igång en blogg länge å så, men nu ska det bli den här, jag lovar. Noggen skulle visst byta server och hålla på så jag orkar inte vänta på det.. :P

I dag ska jag på julbord med mormor, mamma, Mia, Lasse, Rebecka och Allan. Är väl inte allt för kul egentligen, just i år hatar jag julen. Det är så jobbigt! Och när man äter julbord blir man bara sjukt mätt och mår illa resten av dan. Men om man inte äter det så saknar men det. Så nu ska jag satsa på att inte äta så mycket å så ska jag träna efteråt. Så det blir nog bra. Tycker bara att nedräkningen mot julen går så förbannat snabbt... Har inte ens fattat att det är november än! Men snart är det ju i alla fall Branäs :D

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Nej, jag hann knappt heller välkomna november förrän december var igång. Förstår att du inte orkade vänta på det där serverbytet, den här bloggservern verkar bra. Det går nog bra med julbordet ska du se, bara man äter sakta, jag har lärt mig att jag mår bättre om jag slopar efterrätten.

Postat av: Lena Petersson

Det går nog bra med julbordet ska du se, ät sakta, kanske måste du hoppa över efterrätten =).

2006-12-11 @ 22:27:03
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Lena Petersson

Tekniken strulade förut, jag såg inte att första inlägget kom in förrän nu när jag hade publicerat det andra.

2006-12-11 @ 22:29:15
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback