You and me

"I can't keep up
And I can't back down
I've been loosing so much time

'Cause it's you and me
And all of the people with nothing to do
Nothing to loose
And it's you and me and all of the people
And I don't know why I can't keep my eyes off of you"
                                                           Lifehouse; You and me

Har ni hört nåt finare? Jag älskar den låten! Så underbar :D
Lyssna på Lifehouse! :P

I dag har annars vart en skitsoft dag i skolan. Först sovmorgon till 10.40, sen lunch. Efter det lite franska och det var väl ungefär den jobbigaste lektionen i dag (vi jobbar faktiskt på franskan!) Efter det va det engelska, skitråkigt! Och sen avlutades dagen med lite enkel matte... :P Softish!

Snart kommer nog my dear almie palmie så ska hon färga om håret på mej. :) Eftersom jag bara har toning går det ju bort direkt! Så jag måste få lite normal färg i skallen tills vi ska dansa på onsdag. Japp på onsdag är de dags! Anna å jag ska dansa för hela skolan. shiiit :P lite nervigt måste jag erkänna, men vi kommer äga! hoppas jag iallafall.. :P

Aja men nu ska jag gå å käka...   Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna på onsdag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback