helgen + sömnproblem

Har franska på katedral nu. Sitter i datasalen för vi som inte va här i onsdags absolut måste göra det där. Tråkigt är det och jag fattar typ nada. Eller jo, men tråkigt är det iaf..

Helgen har varit riktigt bra. En lagom blandning av att slappa hemma framför tv:n (med Madde och Alex i fredags), lite trendmässa med dansuppvisning och fest (grillning) i lördags. Sen på söndan slappade jag bara igen. Hade först danlektion och gick sen hem och sov i två timmar. Det behövde jag verkligen, har inte kunnat sova ut ordentligt på två veckor tror jag.

Jag måste verkligen göra nåt åt mina sömnproblem nu. Det börjar ju till och med gå ut över skolan. Jag vill inte skolka mer, men jag kommer inte upp ur sängen på morgonen för jag är så trött. Och jag försöker verkligen! Jag sätter mig upp, stänger av väckarklockan, sträcker lite på mig och sen helt plötsligt vaknar jag en timme senare och har somnat om, sittande! Så illa är det. Så nej, nu jäklar ska nåt göras åt det, jag kan inte fortsätta så här...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Stäng inte av väckarklockan förrän du är påklädd, du kan inte somna stående och påklädd =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback