Jag vill hem..

Jag sitter i skolan nu. Orkade verkligen inte gå på franskan, Busigt, jag vet, jag behöver ju komma ifatt lite där. Men i dag orkar jag verkligen ingenting alls. Det värsta va när vi skulle göra övningen inför det nationella provet i engelska. Vi skulle skriva uoppsats, och det bruakr ju jag tycka är hur lätt som helst, men idag bara stog det helt still i huvudet. Men jag fick i alla fall ihop typ 480 ord. Duktigt tycker jag, så jag förtjänar faktiskt lite ledigt nu..

Sommarvädret har äntligen återvänt! (det försvann ju när de behövdes som mest, hagel i Sthlm jag tackar..) Så nu vill jag helst av allt gå hem till mamma och byta om till lite finare vårkläder, dra på mig mina stora solbrillor och gå till Karamello och käka Ben & Jerry's glass. Någon började prata om glass och då kom jag att tänka på den sjukt goda Caramel chew chew som jag käkade i torsdags med Mia och nu kan jag inte få den ur huvudet. Måste ha! Men nej, nu är det dags att komma igång och träna och va åtminstone lite nyttig innan sommaren. Har ju varit katastrof hur det blev under loven och dom senaste veckorna.. Skärpning Anna!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Eller också sparar du nyttigheten tills sommarlovet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback