Valborg

Jaha då va de valborgsmässoafton i dag då. Dagen då man ska fira in våren och festa sönder sig med sina kompisar. Så hur ser min valborg ut då?
Jo, först sov jag ut ända till elva. Sen drog syrran ner mig på stan, hon skulle leta avslutningsklänning. Jag hittade världens finaste skinnjacka som satt perfekt och inte ens va så dyr. Vill ha! Nu sitter vi hemma och käkar syrran och jag. Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Senare ikväll lär de bli att först grilla, sen ska vi väl dra på fest i jakobsdal. Tyvärr så är ju min pappa hemma så att ha fest där sket sig. Och nån eld hiner vi inte me, vi måste ju hem och fixa oss efter grillningen så vi inte stinker grill. Men men, man ska ju fira in våren ordentligt så nåt kul lär det ju bli. :)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att du hade det trevligt, det hade jag, finns inget bättre än att ha dansträning på Valborg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback