check the scenario I'm a bust your eardrum

I dag va det första lektionen i jazzen som jag är lärare för. Det va jättekul! Dom va jätteduktiga. Men shit vad tiden går när man har roligt haha. Men det blir bättre nästa gång, då ska vi hinna lite mer. :)

Har haft en bra helg annars. Tog det lugnt i fredags, det behövdes. Sen i lördags va jag på workshop för Joe och Fille från Bounce, vilka sjukt grymma koreografier vi fick lära oss! Askul. Fast hiphop stilen va ju definitivt nåt nytt för mig..

Jag har fortfarande inte sett sista avsnittet av Grey's anatomy, panik! Jag måste ju verkligen ta och se det snart. Värsta spännande ju. Får nog ta och göra det nu, blir ju aldrig av annars.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt med en danshelg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback