Don't get it twisted...

Första helgen på lovet är snart över. Vad hände? Det gick så fort! Jag har ju typ inte ens hunnit fatta att jag har lov. Och det här va ju det där lovet då jag skulle ta de jättelugnt, vila upp mig, träna, va en massa med min underbara kompisar och bara ha så jävla kul. Och ja, jag kommer ha riktigt kul. (fast man ska väl försöka hålla nere förväntningarna) Det blir ju att dra till Sthlm och shoppa, kryssning och så ska jag va en massa med mina kompisar. Jag undrar bara när jag ska ta det lugnt egentligen? Och när ska jag hinna träna? Jaja, det är väl bara att klämma in det nånstans, lite planering löser allt! :P

Nej, jag ska fan lägga ner det. Känns det inte rätt så gör det inte det. Det ska ju inte va bara för att det ska va. Spelar ingen roll vad alla andra tycker och tror. För mig känns det inte helt okej. Det jag faktiskt vill är bara att skita i det helt. Det är inte värt det. Min nya grej va ju att jag ska göra det jag vill. Så jag får väl ge det ett försök. Att göra som jag vill alltså.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hoppas att det blir en bra balansgång till sist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback