honestly, what will become of me?

Alma och jag ska till Sthlm på lovet! :D Ska bli askul, de va ju så länge sen nu. Länge sen jag va där överhuvudtaget faktiskt. Jag tycker om den stan så de är fan på tiden :P Men nu blev de lite jobbigt också, vad ska jag ha på mig? hmm.. Får fundera på den och återkomma.


Alltid när något känns bra kommer det nåt hemskt efteråt. Alltid. Så nu väntar jag bara på smällen. Men kanske blev det bra och dåligt samtidigt den här gången? För jag vet fan inte hur jag ska definiera de senaste veckornas händelser. En jävla berg och dalbana är nog det bästa. Eller "Torn". För samtidigt som allt känns underbart och bra har det varit så många baksidor. Många problem att fixa. Man borde göra så här, men vill inte, det blir bara jobbigt. Men man ska ju också ta tag i saker, det måste va jobbigt ibland. Men jag pallar fan inte mer. Går det inte uppåt snart så lägger jag av helt, tror jag. Jag begraver mig totalt i danskurser och pluggandet och bara slipper skiten. Ja, det låter rätt bra just nu faktiskt. Men så kan man ju inte göra. Så det är bara att kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det ordnar sig ska du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback