How do you do?

Well, how do I do? Bra faktiskt. Riktigt bra. Jag brukar väl alltid svara att det är bra med mig, men nu kan jag verkligen svara det ärligt. Jag har nog inte mått så här bra sen .... nånsin! I onsdags kan vi snacka flyta på moln haha. Jag måste ha sett döfånig ut, jag typ log för mig själv för jag va tvungen att hålla tillbaks värsta fnittret som egentligen bara ville bubbla ur mig. Jag har nog inte mått så här bra förut i hela mitt liv! Helt ofattbart känns det, men det håller på att ordna sig. Allt håller på att förändras till det bättre. Ja, det som jag trodde va omöjligt och helt kört håller på att hända!


Vart tog lovet vägen egentligen? Jag fattar verkligen inte vad som hände, kan nån snälla förklara för mig? Det går ju så fort! Men det brukar väl va så när man har roligt. För roligt har jag verkligen haft!

Jag såg förresten Linas kvällsbok i måndags, ni måste se den! Den är jättebra. Jag höll på att garva sönder mig själv typ hela tiden, hon är ju så pinsam! haha och så känner man sig ganska normal i jämförelse, såna filmer gillar jag.

Under våran kryssning nu så har jag kommit fram till en sak. Pensionärer är inga gamla skröpliga människor som är klara med sitt liv. Nej tvärtom! Eftersom tiderna förändras rätt mycket så vill dom få leva så som vi lite yngre gör nu också, dom fick ju inte det. Så när dom blir pensionärer, ja då jädrar passar dom på! Åker på en kryssning och super ner sig, käkar en massa mat och träffar andra glada pensionärer. Jag har sett en hel del roliga typer det dygnet som passerat kan man ju minst sagt säga. haha Men det är ju bra att dom har roligt!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vad kul att du hade det trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback