I don't wanna be into you, if I can't be your only one..

Tidig dag i skolan i dag. Riktigt skönt. Och nu äntligen är vi klara med att kolla på Frankensteins monster. Så jäkla äcklig film! haha jag är verkligen en mes me såna filmer.. Men de va inte bara jag som tyckte den va äcklig! haha Men nu är de klart i alla fall :)

Är bara hemma en snabbis innan det blir vidare till stan och sen dagens dans. (haha dagens visa när man va liten..) I dag blir det street, den jag är lärare för. Kul kul. Hoppas bara jag komer ihåg dansen, känns som det va ett tag sen, fast de har ju bara gått en vecka.. Men det har väl blivit lite för många koreografier i huvudet kanske. Men det ska gå bra! :)

Ne de får fan va nog. Jag har fått nog av alla problem och all skit hela tiden. Nu ska jag fan bara omge mig med bra folk och tänka lite mer på mig själv, vad jag vill. Det här håller inte längre, en stor förändring måste göras. Det måste börja bli bra nu!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du kom säkert ihåg det mesta och om du glömmer någonting så är det bara mänskligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback