it's a human right to love someone

Ni kommer väl blir helt sjukt trötta på att de blir ett par långa inlägg nu, men jag har ju en del att berätta, de händer så mycket just nu! Och så får jag väl försöka bli lite bättre på att uppdatera och skriva lite kortare.. Men men, det är ju frivilligt att läsa! haha

Jag älskar nagellack! Kände att jag behövde lite fler färger, typ 2 som inte va totalskrikiga va lite för lite tyckte jag. Så först köpte jag ett klarröt, det är ju skitsnyggt! Och i går på kryssningen köpte jag 2 till, ett mörkrosa med lite glitter (låter jättebarnsligt, men det är asgrymt) och ett lite guldigt eller nåt, svårt att beskriva färgen. Det är så kul me snygga naglar ju! Man måste bara ha tiden att fixa naglarna också, de tar ju sån jävla tid.. :/ Men har man lov så får de ju hinnas med! Så nu är det rosa naglar, skitsnyggt! Jag är så nöjd med mina nya lack :)

Nu (nån dag snart) känner jag får nåt som är väääldigt ovanligt för mig (NOT). Jag vill shoppa! Om man bortser från Sthlm i tisdags så va de faktiskt väldigt länge sen och min garderob är i stort behov av upptadering inför våren. Och Gina Tricot har ju fått in hur många söta toppar och klänningar som helst! Problemet med de är bara att typ hela stan garanterat kommer att ha dom.. Men det gör inget, jag måste ha! haha Så det får bli en shoppingtur på stan nån dag nu snart på det lilla som är kvar av lovet. Kommer nog kännas lite mesigt med lilla Linköping när man precis varit i Sthlm haha. Jaja de går väl att hitta nåt här med. :)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tycker att det räcker gott att handla här hemma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback