I've got no party to go to..

Jaha de blev ingen dans i går. Det kom lite imellan om jag säger så. Synd, för jag tror dom har hunnit gå igenom en hel del, det går faktiskt rätt snabbt på den. Men de får lösa sig, många skulle ju va borta eftersom de va alla hjärtans dag. Så de fixar sig! :)

Sen är det ju en massa problem med hur fan de ska gå till imorrn. Jäklar asså, vi måste lösa de där, NU! Men jag vet verkligen inte hur... Jaja de blir nog bra till slut. För det är lov så jäklar vad jag ska ha kul i helgen!

Det löser sig. Sakta börjar det bli bättre. Det gäller bara att prata med varandra, verkligen prata. Om allt. Tro mig, annars funkar inget. Så nu känns det faktiskt riktigt bra. Det kommer ordna sig. Åtminstone en del. Bara att ta tag i resten också. Bara det inte skiter sig igen. Det får fan inte skita sig, det måste ju gå bra nån gång också.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ta det riktigt lugnt på lovet nu och vila!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback