Snart är det helg igen

Veckorna går så fort! När man äntligen har fått helg känns det som om den tar slut alldeles för snabbt så veckan bara börjar om igen. Men sen går det minst lika snabbt så är det helg igen. Jag hänger inte me alls! Men det är väl bra kanske, så veckorna inte känns så jobbiga..

Jag kom nyss hem från att ha fikat me Sara. De va verkligen alldeles för länge sen ju! Skärpning på oss!! :P Men RIKTIGT trevligt va de i alla fall.

I kväll är det dubbel dans igen då. Först jazzfunk och sen street. Kul kul! Men lite jobbigt är det allt. Speciellt när man är inne på styrkeomgång 2 i rad, bara en får man ju träningsvärk av! Kan ju tycka att vi borde få dispens, det är ju samma lärare så han fattar ju att de är jobbigt... Men det är absolut värt de, tänk vilka muskler jag kommer ha när terminen är slut! Eller ja, jag kan ju alltid hoppas på det i alla fall..

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kämpa på så ses vi snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback