Allt krockar!

Jag fick medlems- och ledarbrev från Aktiv Ungdom i dag. Vårfesten (uppvisningen) är den 5e maj. Jäkla skit, då är det ju TM masters dance-tävling också. Och jag som hade tänkt tvinga Mia att ställa upp med mig i den. Hoppas verkligen inte att folkuniversitetet lägger sin uppvisning också samma dag för då bryter jag ihop. Jag MÅSTE ju va på vårfesten med mina elever och jag vill verkligen va med på folkuniversitetets uppvisning, jag ska ju va me i 3 nummer! Men men får se hur det blir med det, det löser sig väl förhoppningsvis. Jag vet ju inte ens om mina grupper vill va me på uppvisningen...


Första dagen i skolan i dag också. Inte allt för kul, huvudet är helt segt. Jag har glömt bort typ allt! haha Illa. Men det va väl kanske inte så illa som man kunde tro, jag hade ju värsta sovmorgonen. Dessutom va det ju faktiskt trevligt att träffa alla igen :) Jag tog faktiskt på mig klänning i morse i ett desperat försök att göra dagen lite roligare. Det funkar! Än så länge känns det som en ganska bra dag trots allt :) Nu ska jag väl bara förhoppningsvis städa mitt rum och plugga lite franska så kan jag ju va riktigt nöjd. Men vi alla vet ju hur stor chansen är att det händer...


Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna för att uppvisningarna inte krockar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback