And it hurts with every heartbeat..

Jaha då va de måndag, IGEN! Det är ju helt sjukt hur snabbt de går. Och så tycker folk det är konstigt när jag inte vet vilken dag det är... Helgen va trevlig och ganska lugn, men gick alldeles för fort. Jag vill verkligen ha lov!! Helst sommarlov, det är ju så varmt och långt. Men ett sportlov snart sitter ju inte helt fel.. :P

I veckan som kommer är det verkligen dans, dans, dans som gäller. På tisdag börjar street-kursen jag är lärare för, på onsdag dansar jag street och på torsdag är det jazz & street. Ja snart är det helg igen :D vi får väl se vad som händer då.. :P

Har ni hört "With every heartbeat" med Robyn? Om inte borde ni absolut lyssna in! Riktigt skön låt.

Men nu, pannkakor. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Den har jag inte hört.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback