Helg! :D

Då har man klarat av första skolveckan efter lovet då. Riktigt bra jobbat! haha För det är fan inte roligt.. Att jag inte kan sova på nätterna för jag hostar så mycket gör ju inte saken lättare heller. Men men nu har helgen äntligen kommit!!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra nu. Vila upp mig står i alla fall högst upp på listan! Och sova mycket. Men sen vore det ju trevligt om det hände något mer liksom.. Kanske bio eller en fika eller nåt. För nåt mer gå på stan får det inte bli! Jag har redan vart på stan två gånger i veckan och eftersom det är rea så kan man ju inte låta bli att shoppa. Det är ju billigt! Så det har blivit två par dansbyxor (dom behövs verkligen), ett par stövlar, ett par jeans och ett armband. Riktigt nöjd är jag faktiskt :) Vad min mamma sa om alla påsar är en annan historia...

I kväll börjar Let's Dance. Klart man ska kolla! Det är ju skitkul att se alla som verkligen inte kan dansa göra bort sig så sjukt mycket. Och sen finns det ju dom som aldrig har dansat som råkar va naturbegåvningar och det är ju också kul. Problemet är bara att det ser så kul ut så man vill ju gå en massa kurser i pardans själv, och HUR skulle jag hinna det...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kan inte riktigt hålla med om att det är kul att se när folk gör bort sig och inte kan dansa, dessutom tycker jag att en del kommentarer som fälls är tämligen onödiga, men nog blir man inspirerad till att dansa alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback