shake shake shake-i-shake shake

Kom just hem från dagens dansklass. Det känns så bra att komma igång igen! Och så känns de väldigt bra att hoppa upp ett steg, det är mer lagon tempo nu. Det blir så mycket roligare då. :) Och det känns bra att dansa för Emma igen, det känns direkt att den här stilen är jag mer van vid.. Men det känndes verkligen riktigt bra i dag, jag ser verkligen fram emot i morgon. :) Och nu käkar jag en massa frukt också, det mår man ju bra av :P Och tidigare i dag när jag gick hem fick jag lite sol på näsan också. En rätt bra dag i dag! :)

Dans 2

Det känns för övrigt riktigt bra också att jag har planerat större delen av mina lektioner också. Det är bara att göra klart koreografierna som är lite knepigt, jag börjar få lite slut på idéer eftersom det är så mycket som ska koreograferas.. Men det löser sig nog imorrn när jag har lite tid!

Men men nu ska jag väl gå å duscha.. Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vad härligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback