Can you handle me the way I am?

Ja, jag kan ju i alla fall skriva lite om vad jag har gjort i dag.. :P

Började med att jag har jobbat in en timme i går så jag hade sovrmorgon en timme. Så underbart! Men det va ändå sjukt segt att tvinga mig upp klockan halv åtta. Jag älskar ju att sova till minst tio! Ska absolut göra det hela helgen. :) Jobbade i tre timmar och cyklade hem glad som fasen (de är ju helg!!) När jag kom hem råkade jag sätta mig ner (brukar ju sitta ner när man käkar lunch..) och jäklar i mig vad trött jag blev. Hade egentligen lite småbråttom till stan, men jag tog mig fan inte upp så när jag tills slut kom in i duschen va jag jättesen, som vanligt!

Det jag skulle syssla med på stan i alla fall va att fika me Linn. Va ju hur jäkla sjukt länge sen som helst vi sågs! Ja asså vi har väl setts på stan å lite så,men de va ju typ två år sen vi faktiskt gjorde nåt lixom. Så jag tyckte de va dags för de nu! :P Supertrevligt, absolut. Så nu får vi skärpa oss så det inte blir så förbannat sällan! :P

Men men nu måste jag väl gå å städa lite.. Ser ut som det gjorde i Thailand efter tsunamin i mitt rum (jag vet, väldigt illa jämförelse, men det är faktiskt så illa..). Men helt ärligt, hur många tror jag faktiskt kommer städa? Räck upp en hand! Ingen? Nehe ne, trodde väl inte de..


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vem borde inte städa rummet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback