dagens lista

Hittade den här på min kära systers blogg. Ska nog börja använda den som standard varje dag, värsta bra ju! :P

DAGENS VILL HA: alla skitsnygga grejer som finns på rea och outlet överallt. man skulle va miljonär!
DAGENS KLÄDSEL: just nu; mina nya rosa mjukisbyxor, linne och t-shirt. förut:hotpants och leggings och den randiga koftan.
DAGENS SMINK: så som jag brukar; concealer, puder, mascara, rouge.
DAGENS FRISYR: först två tofsar (ni vet sån där "jag tror jag är tre år gammal"-frisyr), sen två flätor (bekvämast i bilen så) och efter ett tag blev det den vanliga tofsen.
DAGENS HÄNDELSE: de måste ju bli när mamma helt plötsligt får för sig att vi åker i dag ändå då! (vi skulle ju stanna hemma i dag och åka imorrn) annars har de ju mest bara shoppats...
DAGENS LÅT: Omarion - Ice box (feat Timbaland, min husgud :P)
DAGENS DUMMASTE: min kära syster och alla hennes kommentarer haha
DAGENS DROG: min magmedicin! vad skulle jag göar utan den? men har faktiskt inte tagit så mycket piller i dag, va värre i lördags :P
DAGENS FAVORIT:  eeeeeeeeeeeeee.... vet inte riktigt nåt bra svar där faktiskt!
DAGENS KÖP: ja de blev ju ett par byxor, två t-shirtar och en linne-klänning..
DAGENS GODIS: eee, de har blivit både lite godis, en slush och lite kladdkaka. å fyyyy fan, mitt nya liv börjar nästa måndag! jag har ju skaffat årskort på world class haha. bra om man faktiskt anvädner de också!
DAGENS HUMÖR: va lite sisådär när jag vaknade, men nu e de rätt bra :) mycekt bättre än i går i alla fall!!
DAGENS RIS: nja, finns nog inget att risa i dag!
DAGENS ROS: till mamma som va så gullig och tänkte stanna hemma i dag bara för jag mådde lite dåligt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback