Datorfri dag? Ja, den sket sig ju..

Jag har faktiskt på den senare tiden kommit till insikten att jag spenderar för mycket tid framför den här datorn. Jag borde egentligen städa, vila, läsa en bok, spela gitarr och en massa annat. Men det jag gör typ hela dagarna nu (jag har faktiskt helt plötsligt en massa tid över) är att sitta här. Så jag tänkte pröva på (hade faktiskt tanken både ig år och i dag) att inte ens starta datorn på hela dagen. Alla kan ju eftersom det här skrev fatta att det gick så där.. I går hade jag verkligen absolut inget annat för mig och i dag loggade min kära syster som är på Malta in på msn (ringer pappa och säger nr jag typ halvsover) så då måste jag ju sitta här! Men det är mycket mindre än vad det brukar i alla fall. :)

I dag har jag läst ut en bok. Japp, ni läste rätt. Jag har läst ut en bok. Va ju helt ofattbart länge sen jag ens läste en bok (förutom dom på tyska och engelska som skolan tvingar på mig) men nu har jag råkat totalt fastna i Änglar och Demoner av Dan Brown. Den va ju riktigt bra. Jag måste verkligen lägga ner mina små princip-hat, dom är ju bara fåniga. Kom upp ur sandlådan Anna!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Läsa är härligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback