...

Jag fattar inte vad du tänker med! Du säger bara att jag ska förstå dig hela tiden och jag försöker verkligen. Jag förstår precis vad du säger. Men varför kan inte du ens försöka förstå mig då? Jag fattar inte hur fan vi ska kunna leva under samma tak när våra liv är helt olika. Vi tycker helt olika saker och förstår inte varandra. Och det kan ju funka om man kan prata med varandra, men vi kan ju inte det! För du har ju alltid rätt tror du, men du har så jävla mycket att lära så du har ingen aning.. Dessutom säger du att alla som är personalchefer kan människor, kan läsa av dom och ta dom på ett bra sätt, eftersom det är ditt jobb. Vilket skämt! Du kan ju börja med att öppna ögonen och se att du har en dotter som mår dåligt som du inte förstår dig på ett piss

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tänker på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback