...

Blev en riktigt trevlig kväll i går. Tycker jag i alla fall. :) Borde göras oftare, men de är inte lätt!

Annars har jag inget planerat över huvudtaget resten av helgen. Det känns väldigt ovant. Så jag har väl mest tänkt mig att ligga i sängen, stira in i  väggen och filosofera. haha Eller nåt sånt. Låter säkert sjukt tråkigt för er, men om man aldrig har tid med det så låter det helt otroligt lockande. Synd bara att det inte är sol, då hade jag ju kunnat sova i en solstol hela dagen. Men jag kan ju förresten inte dega hela dagen så klart. Måste ju städa, diska gårdagens disk, kasta lite burkar och så småningom börja ringa runt lite och styra upp kvällens happening. Grillkväll snackades de om, den som lever får se hur det blir.

Peace out! XD

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du kommer nog på något sätt att tillbringa kvällen på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback