Grillkväll

Är hemma och vänder lite snabbt. Va nyss på Ikano och åt lunch me Mia och farmor (ovanligt va?) och ska snart till Mimmi på grillkväll. Dom andra e visst redan där, men jag kommer sist och åker först som vanligt. Är man busy så e man :P Va rätt länge sen jag träffade Mimmi nu ju.. Och så ska hon flytta! :( Bo nånstans utanför Bollnäs, så chansen finns ju i alla fall att jag kan komma dit och hälsa på :) Men det är långt bort...

Åka på Göta kanal va trevligt förresten. Känndes som lite väl länge kanske att glo på en kanal i över tre timmar som jag dessutom bott vid.. Fast de va väl bra för mig att inte ha nåt att göra.. :P Vad skulle jag göra utan min mobil haha. Kolla in bilderna på min
bilddagbok.

Jag har bakat muffins i dag igen. Det kommer ju lite folk hit på fika imorrn. Åtta pers blir vi närmare bestämt. Jag bakade egentligen i går, men de blev lite få och så va vi så jäkla sugna på muffins i går så dom blev uppätna! Nu har jag bakat 20 nya som ingen får äta upp! :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Sätt hänglås på kylskåpet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback