haaaard work work

Kom hem från jobbet för typ en halvtimme sen. I dag hade vi jäkligt roligt på jobbet faktiskt! Det är visst fler där som har lika låg humor som jag (läs Malin, Markus hade för ont i skrattmusklerna, och de e ju faktiskt han som e 18 och den mogna bland oss). Vi garvade i 40 minuter tror jag. Fick inte allt för mycket gjort kanske :P Men kul va de!

Käka lunch me Johanna och Lisa i går. Trevligt trevligt :) Va me Lisa och Sara senare på kvällen också. Alltid lika trevligt de me! Nu har jag till å me sett Torsk på Tallinn! (stolt, o yes)

I dag tänkte jag bara va hemma och vila upp mig lite. Göra såna grejer som borde fixas. Men nej, pappa känner visst för att hitta på nåt. Säkert gå på Ikea eller köpa bord på nordik. Får väl se..

I morrn tänkte jag jobba asmycket (7-3, heldag, hur ska jag orka..) för då är jag ledig halva torsdagen (sovmorgon yeeeees) och sen ledig hela fredagen. Känns rätt bra, tung dag imorrn bara..

I HELGEN SKA JAG TILL STOCKHOLM! :D

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Utan roligt på jobbet går det inget vidare =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback