I dag

I morse va de så förbannat segt att komma upp ur sängen så det går fan inte att beskriva.. Fattar inte hur jag fortfarande kunde va så pigg på måndagen på jobbet, men tröttheten kom nu kan jag lova! Jag va ju dessutom hos Sara och hade typ hemmaspa till typ tolv i går kväll. Men men, i kväll ska jag sova tidigt som fan!

Jag hade min första körlektion i dag vid tre. Det gick faktsikt jättebra! Innan sa jag till alla som bor i närheten här att hålla sig inne vid tre, men ingen som blev påkörd! Gick väldigt bra faktiskt, hon tyckte jag va snabblärd :) Så efter de va jag på så bra humör så jag glömde helt bort att jag va tvungen att posta två brev och hämta ut mina omklckade guldskor. Så de va bara att vända i dörren och åka till stan igen. Va på så bra humör så jag tvingade ner Mia till stan så vi tog en glass på bosses också :) Va ju länge sen vi lixom pratade! Och hon åker ju till Malta på torsdag. Men det började ösregna så nu är jag alldeles kall och blöt. Orkar inte byta tröja...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du måste byta tröja, annars blir du förkyld.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback