Lördag kväll

Efter många gånger ändrade planer (först fest, sen bio) så blev det till slut tänkt att jag skulle fika me alex på stan. Jag försöker få med henne i min grej att ha högklackat oftare (är ju så snyggt, varför inte? man blir dessutom vanare ju mer man går i dom) så både hon och jag träffades på stan i våra klackisar. (ska tilläggas att den lilla klacken på mina ramlade av innan jag ens kommit fram till stan. jävla billiga skitskor) Vi gick till Steve's, men innan vi ens hunnit beställa nåt kom sms från Emmie som undrade om vi va festsugna. Hello! tänkte vi, de är vi ju alltid. Efter en snabbfika (typ 40 minuter) drog vi till T1. Försökte få me så många som möjligt, men dom enda som va "up for it" befann sig inte i stan. Sen när är folk så sega på att festa? Men det blev riktigt trevligt till slut (tycker jag iaf). Jag lämnade Alex på busshållplatsen Gamla Linköping vid ett och vandrade ensam hemåt i regnet. Tur att det finns mobiler, annars hade ju jag haft sjukt tråkigt!

Men nu är jag sjukt hungrig så jag ska gå och göra lite grädda-själv-baguetter. Gött!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Klackar som går av är ett bra argument mot högklackat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback