mer hard work

I dag gick jag till jobbet glad för jag tänkte att det bara är tre dagar kvar (två egentligen nu då). Men i dag så kom Raili och bjöd på fika (smörgåstårta, gött) och då frågade hon om jag vill jobba lite till. Jag tänkte bara på att Alex och jag planerar att åka till London och att pengar alltid e trevligt, så jag sa ja. Jag som verkligen sett fram emot att va ledig.. A ja. Vila kan man göra när man blir pensionär! haha. Men om jag bara lär mig ta det lite lugnt på helgerna så ska det väl funka :)

Nu hoppas jag bara att min farmor slutar prata i telefon nån gång så jag kan komma fram så vi kan åka och käka lunch på ikano. Känner verkligen för en sallad på Sanne's :D

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du hinner nog med både jobb och nöje =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback