Mjukisbyxor på stan = inte bra!

Kom precis hem efter att ha fixat lite grejer på stan (varit på banken, hämtat ut pappas minneskort och lämnat in mina klackisar för omklackning). Varför måste hela stan va ute när jag absolut inte vill bli sedd?? Annars när man faktiskt tar sig tid att fixa sig så det är helt okej om man möter nån man känner (eller nån man inte känner som råkar va drop-dead-gorgeous). Men nej, då är nästan ingen på stan. I dag orkade jag verkligen inte fixa mig. Har ju varit på stan typ tre dagar den här veckan och inte direkt träffat nån, så alla är väl ändå bortresta tänker jag och går glatt ut i mjukisbyxor och glasögon. Och vad händer? Jo, hela stan är ute just den halvtimmen jag visar mig ute. Suck. Men dety verkade i alla fall som om ingen annan brydde sig. Känns lite småjobbigt bara att möta folk när man ser som absolut värst ut. Jag kunde ju åtminstone ha dragot på mig ett par jeans!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du får ha på dig vilka kläder du vill, huvudsaken är att du har någonting på dig som du trivs i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback