Shoppingförbud behövs!

Ja, i går va ju jag och Alex på stan. Det är ju rea nu mera, då måste man ju passa på lite! Jag köpte ett par assnygga stövlar på Bianco, ett linne som jag faktiskt verkligen behöver på H&M, en jättesöt kofta på JC och sen så hittade vi värsta snygga skinnjackan på Vero Moda. Vi kommer va så jäkla grymma i höst Alex!

Men i vilket fall så har jag shoppat så mycket senaste tiden att jag byter kläder två gånger om dan och ändå så är det nya varje gång. Måste verkligen sluta nu, min garderob sprängs ju! Nae, jag ska inte ens va i närheten av stan på två veckor. (önska mig lycka till, fika e ju typ de man gör om dagarna..)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Lycka till, du får bara ta med dig så mycket pengar som behövs till en fika, då kan inte frestelsen bli för stor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback