Snart är helgen här igen!

Ja, snart har en hel vecka gått igen. Va hände? Har inte ens fattat att måndagen är slut.. Men i morrn är det fredag och jag har till och med sovmorgon eftersom jag jobbade över en timme i dag :) I dag har jag även lyckats ta mig ut i spåret (även fast det inte alls gick bra, man ska inte springa direkt efter att ha jobbat i fem timmar och druckit alldeles för lite vatten när det är varmt ute. Det går inte bra då!), käkat lunch på ikano med pappa och kört en massa bil faktiskt. Nu för tiden är det jag som kör när vi ska nånstans. Anna ska fan ha körkort när hon fyller 18! :P Så i dag har varit en ganska duktig dag. :) Men jag borde ha städat.. A ja, det får jag göra i morrn.

Jag har köpt ett par nya skor i dag! haha Ovanligt.. :P Ett par svarta klackisar med peeptoe och guldrosett. Skitfina verkligen :D Men nu e jag skyldig mamma pengar ett tag, jag får ju den 20e.. Långt kvar!


Vi funderar på om vi ska åka till Stockholm i helgen. Jag behöver köpa nya jeans. Mina favoriter från Fornarina är ju totalt trasiga. Så antingen ska jag köpa dom på La Louise eller så blir det Stockholm på lördag :) Jag hoppas ju så klart på det senare :P


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Jag föredrar att promenera i värmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback