snart helg!

Ja, då har snart den här veckan gått också. Hänger ju inte med alls längre. Totalt dagsvill.. Men i morrn är det sista dagen på jobbet på katedral i alla fall! Sen är jag ju tydligen uppskriven på vikarielistan, men då vet man ju aldrig när det blir jobb.. Men det är ju bättre än inget! Och jag får väl sova ut ibland i alla fall. Känner att jag verkligen behöver det nu, va ju ett tag sen...

I helgen är det inte mycket planerat. Tar dagen mest som den kommer. Det är min nya stajl det! Faktiskt riktigt skönt att inte behöva följa värsa noggrannt planerade scheman... Mycket roligare så här. Känns som om jag har mer tid över också.

Fikade med Sara i dag. Riktigt trevlans :) Grek tittade förbi ett tag och sen Jonatan också. Älskar verkligen att fika länge. Vi satt där i två och en halv timme! Jag tror absolut dom på Ciccolata känner igen mig nu, jag är ju där minst två gånger i veckan. Måste nog försöka hitta ett nytt favvofik snart... haha

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

K/Café Berget är trevligt, fast det är rätt dyrt...

Postat av: Lottie

Chocolate <3

2007-07-19 @ 23:29:13
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback