Spontanitet is the shit!

Ja i går kväll blev inget som jag planerat! Jag åkte ut till Mimmi för grillkväll. Tänkte få skjuts hem av mamma eftersom vi skulle få gäster i dag. Anna kommer sist och åker först som vanligt. Illa! Men men.. När jag är på väg hem ringer Alma som kommit hem från Kroatien nyss. Jag kom på att pappa inte va hemma så då kom jag på den briljanta idén att vi kunde va nåra och kolla på film och bara hänga där. Så jag får dit Sara och Irina också. Sen när Irina redan kommit och dom andra är på väg snackar vi me Ahmed på msn. Han har tråkigt och säger att han och Stefan kan komma förbi me lite sprit om en timme. Ja jäklar, då blev de fest helt plötsligt! Kom även två snubbar till sen, blev astrevligt. Vis omnade väl vid 6-7 på morgonen. Sov två timmar, gick upp och städade och åkte till mamma och däckade av trötthet i sängen. Klockan tolv ringde det på dörren, då va de dags för släktlunch! Trevligt, men jag va absolut inte på humör om vi säger så... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback