Stockholm

Ja, hur ska jag bäst beskriva den resan? Sjukt bra kändes det att få komma hemifrån i alla fall. :) Annars så va den ganska .... konstig. Lustig. Alla i Stockholm är ju lite smått galna haha. Men de är väl de jag älskar me den stan!

Pappa och jag bodde på ett jättefint hotell på Hötorget. Värsta bra att bo så centralt, även fast jag inte direkt höll mig där.. haha Hängde me Simpan Kimpan och Sofie (måste hitta ett namn till henne som rimmar på dom andra :P) mest på mitt hotellrum, men de blev även en del bussåkande, tunnelbanehäng och snackande me canadensare. Shoppade en tröja på Zara och en klänning på Benetton, båda röda. Fantasi, va är de? :P

Stockholm i mitt hjääärta, jag ska fan bo i den stan! Kommer absolut tillbaka snart också :)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kul att det blev lyckat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback