tjoho

Vet inte vad jag ska blogga om så jag snor lite frågor från Lotty.

Vad blir ditt namn baklänges?
Anna. Hur tråkigt är inte de på en skala?!?!

Har du gjort en snöängel i år?
Nej fan, jag glömde nog de när det va snö! Fan då får jag ta å göra två nästa gång :P

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
hmmmm... förutom när jag föddes så har jag aldrig gjort de faktiskt.

Platt eller lockigt hår?
Lockigt är så fint! Alexandras hår skulle man ha :P Men mitt är så klart platt hur mycket jag än försöker att få det att inte vara platt...


Är du kär i någon?
Vet vet? haha

 

Vad gör du när det regnar?
Sätter mig nånstans (hemma eller på stan) och dricker latte och snackar en massa skit me mina kompisar.


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, nån har väl det i alla fall. :)


Vad har du för startsida på internet?
google.se  Boooring, men vem orkar byta...


Vem ringde dig senast?
Pappa

 

Tycker du att sengångare är söta?
Ja, de är dom väl :P


Har du haft vattkoppor?
Aa. Tror ja va typ fyra. Jag kliade sönder hela mig! Har fortfarande märken kvar..


Har du någon gång testat karate?
Räknas mina tjing-tjong-kickar? ;)

Vilken mobilringsignal?

Justin Timberlake - Lovestoned

Minimorötter eller pommes frites?
Tål inte morötter! Men om jag är på nyttigt humör tar jag en fruktpåse :)


Första sporten du gick på?
Gympa

 

Vad längtar du mest till just nu?
När min semster börjar om två veckor. (om jag inte måste jobba i två till)


Hur gammal har du tänkt bli?
Runt 70 känns rätt lagom, men jag vill inte sitta på nåt hem och vänta på döden i alla fall.

 

När åt du senast en fiskbulle?
Har aldrig ätit nån


Vad drömde du inatt?
Jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer :/


Vilken tv-serie är bäst?
Grey's anatomy! Tveklöst :P


Kan du gå ner i spagat?
Japp :) eller ja, nu har jag ju inte stretchat på ett tag sen dansen tog slut, men jag kunde sist jag prövade i alla fall!


Vad åt du senast?
En chokladboll (inte bra, jag vet. Men jag va och fikade me Linn)


Höga eller låga strumpor?
Nästan alltid låga. Men i bland när jag har långa byxor och gympaskor så kanske höga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Jag är rädd för många saker.. :P


Har du varit kär i en kändis?
När jag va liten kanske :P

 

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer, men eftersom jag inte dricker mjölk själv så blir det inte så ofta..


Röd, grön, blå eller gul mjölk?
Röd! Annars smakar det ju bara vatten..

 

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Just nu tror jag de är ett rosa faktiskt haha

 

Vad ska du döpa dina barn till?
Johan, Andrea

Sommar eller snö?
Sommar!! Snö är bara bra att åka skidor på :P

Bikini eller baddräkt?
Bikini, jag är ju inte 60 än herregud :P

Snyggaste läraren?
Finns verkligen ingen på hela Folkunga


Är du mörkrädd?
I bland. Fönstrena hos mamma är hemska!


Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Hahaha nae!

 

Riktig gran eller plastgran?
Plast. Tål inte granar.. (fasiken vad allergisk jag verkar i dag då :P )


Tänt eller släckt när du ska sova?
släckt, annars går det ju aldrig att somna

 

Godaste drickan till frukosten?
Egengjord smoothie. :)


Senast lästa bok?
Försöker ta mig igenom Änglar och demoner. Har faktiskt kommit mer än halvvägs! :D

 

Vem kramade du senast?
Linn


Älskar du att sjunga?
Ja :) Brukar plåga min familj och mest Alex :P

 

Vill du bli president?
No way


Har du spelat kille i en teater?
Skulle ha gjort det i En midsommarnattsdröm, men hela pjäsen sket sig så de blev inget :P


Duscha eller bada?
Beror väl på hur bråttom jag har, men bada e min nya grej :)


Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja, de är jättelätt :)

 

Har du tråkigt?

Nedå, de här va rätt kul :P

 

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, de har hänt.. :P

 

Stockholm city, Metro eller .SE?
Whatevah... :P

 

Hur tar du dig till skolan?
Jag går eller cyklar

 

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
haha Ja, jag hade nån period i typ femman då min familj kallade mig för Alice Cooper. Va ganska omedvetet faktiskt, jag tyckte bara de va coolt :P


Sjunger du på toa?
Eeh, nae

 

Vilken färg har din jacka?
Vilken jacka? (just nu använder jag ju ingen, men jag har en grön och två svarta)


Använder du långkallingar?
Bara när jag åker skidor..

 

Är du höjdrädd?
Aa, skapligt..

 

Vilket land vill du åka till?
Alla! :P


Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Linn berättade en liten rolig historia som jag kanske inte ska skriva här.. :P


Vad ska du göra NU?
Tror jag ska försöka få tag på Alex och kolla vad som händer i kväll (Yes, hon är tillbaka! :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback