Vuxenpoäng!

Ja, i dag har min åldersnoja slagit till igen. Vi skulle åka och handla lite mat på Ica Maxi (kylskåpet ekade ju) så jag körde dit. Klarade till och med av att parkera två gånger. Backade till och med ut en gång! Sen på Maxi lämnade jag mamma vid kläderna (hon upptäckte att det va rea haha) och gick vidare och handlade själv. Herregud, sen när är jag så vuxen? Känns ju som det va alldeles nyss jag började ettan i grundskolan liksom.. Eller nae, de va ju ett tag sen, nu överdrev jag liiiiite :P Men allt går så fort nu! Hänger verkligen inte me för fem öre...

Blev en liten tur på Ikano också innan Maxi. Sallad på Sanne's till lunch igen. Varierat! haha. Men jättegott. :) Älskar verkligen den pastasalladen. När vi kom hem blev det en liten powernap på två timmar haha. Jag fattar inte hur sjukt dåligt jag måste ha sovit eftersom jag sover som en sten dygnet runt nu mera. Nyss va det Allsång på Skansen och snart börjar m Morden i Midsomer. Och i dag ska jag inte missa So you think you can dance! Vilken tv-nörd jag låter som nu då.. :P

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag ska försöka att inte missa so you think you can dance ikväll, beror ju på lena iochförsig men ändå :P

Postat av: Lena Petersson

Själv lade jag mig efter "Morden i Midsomer" =)

2007-07-25 @ 08:03:11
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback