Aj aj

Va på vårdcentralen förut. Det va inga magsår av för mycket ipren eller så. Nae, de va stressmage. Eller magkatarr eller vad man ska kalla det. Så jag har fått lite magmedicin och rekommendationen att jag ska tänka över min livssituation, jag kanske behöver dra ner på något, stressa mindre eller så. Men enda tanke när han sa de va "Jo, tell me about it". Inget nytt där inte. Jag vet ju egentligen redan allt det där, bara att jag inte gör något åt det. Men nu när jag börjar få en massa fysiska symptom på för mycket stress kanske det är dags att inse allvaret och faktiskt verkligen göra nåt. (Doktorn räknade upp några fler symptom på stress och jag har typ 4, kändes inte så bra)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Kanske inte ska dansa och träna så ofta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback