Helg snart?

Jag är totalt virrig på vad det är för dag. Alltså, jag brukar ju inte ha så bra koll men ändå kunna gissa det beroende på vad jag dansade dagen innan haha (dansade jag inte alls och gick i skolan är det tisdag). Men i går va vi ju lediga. Kändes som det va fredag i måndags. Och nu känns det som måndag. Men ändå som torsdag, kanske för att alla pratar om helgen. 

I helgen vill jag ha kul! Verkligen så där kul så jag bara skrattar tills jag inte kan andas längre. Men med tanke på vilken otroolig framgång vissa har när det gäller att fixa sånt (nej, jag menar inte mig själv nu) så lär det ju inte bli nåt party i alla fall. Men på lördag blir de bounce! :D Ska bi SÅ kul! Jag behöver dessutom en del dansinspiration känner jag. Det står lite still med koreografernadet! Visserligen klarar jag mig väl ett tag till med lektionerna, men det vore ju så skönt att va helt klar och inte behöva gå och tänka på det. Dessutom vore det bra att koreografera lite danser så jag har några att ta fram till t.ex. workshops i sommar eller kanske kurserna nästa termin. Men men, det blir väl nån annan dag det, som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du kommer nog att få inspiration så att du inte kan sova =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback