Heute leute

Tog mig en liten sovmorgon i dag igen så det blev bara en halv dag :) Har inte gått en hel lång dag på hela veckan, så fredag kommer bli tufft. Första långa dagen på veckan när man va ledig dagen innan och bara vill hem och ha helg, segt.

Har vart hos pappa i två dagar, därför har det varit ganska tomt här på sistonde.. Finns ju ingen dator där än! Vi har faktiskt internet, bara ingen dator haha. Men nu så spelar de ju ingen större roll, msn har ju dampet, igen! Dessutom va ju tanken att jag skulle hinna skriva mitt gympa-arbete i dag så jag slipper det imorrn när jag är ledig och upptaget med annat, roligare så jag inte vill göra det. Men nej, då är ju alla papper borta! Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, utan dom kan jag ju omöjligt skriva arbetet! Och det finns ju inte tid att hinna skriva en ny matdagbok.. Fan! Anki som blir så tjurig också.. Jag har en sista idé om att dom kan va hos pappa, i köket. Är dom inte där så gråter jag! För då är dom verkligen borta.. Suck

Aja nu ska jag starta om datorn och hoppas på att det gör så att msn funkar.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Msn kanske har fått vårfnatt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback