Kroppen pajad?

Jaha då va jag halt också då. Som om det inte räckte med en mardrömsförkylning som blivit lite bättre och istället övergått till massiva hostattacker och magkatarr så har jag nu också ont i foten. Kan knappt gå alls. Det är troligtvis en överansträgning och man ska inte göra det som gör ont (att gå) utan bara vila. Men hallå, ikväll är de ju party, då kan jag ju inte sotta och vila foten hela natten! Och jag tänker ju inte hoppa på kryckor då.. Det hade jag däremot behövt göra i dag i skolan, men det är ju lite svårt att få med sig ett par kryckor på en cykel.. Ja ja. Känns som om jag förut när jag stressade och dansade och tränade tills jag höll på att spy typ har pajat kroppen. Man ska ju ta det lugnt i början, börja träna lite grann och sedan öka. Men jag är för mycket allt-eller-inget person. Åtminstone när det gäller träning.. Så nu när jag inte har fått träna på två veckor eftersom alla skador och sjukdomar bara avlöser varandra (reaktionerna kommer när man lägger av har jag hört) så håller jag på att blir tokig. Jag vill dansa! Har ju missat två veckor.. Och nu så är det inställt i tre veckor så det blir lååångt kvar till jag får dansa igen. :( Ja ja, prio nummer ett just nu är väl att blir frisk och bra i foten så snabbt som möjligt, och det finns bara en sak som verkligen hjälper mot allt det har jag hört; VILA. Men det är ju så tråkigt!..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ja, men du måste vila så foten blir bra, du får strunta i festen och mysa hemma istället, allt för att bli frisk, tänker på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback