MSN funkar inte!!

Ja jag vet inte vad jag ska ta mig till!!! Msn vägrar logga in mig. Nån mer som hr problem med det eller är det bara min dator som är knäpp? Om jag nu ska tvingas vara hemma en hel kväll vill jag ju i alla fall kunna ha lite kontakt med omvärlden, men nej det ska jag visst inte få. Smsa med kompisarna funkar ju inte heller, eftersom majoriteten inte har några pengar på mobilen... Så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag får väl se det som ett bra tillfälle att vila upp mig och min lilla mage.. :P

Kommentarer
Postat av: tjolantan

Haha. Min msn funkar inte heller. Det stod typ att det är för många inloggade. Min kompis ringde nyss och sa att hennes inte heller funkar. Så det är nog nått större fel.

Postat av: rada

nee min msn funkar inte heller, anita!! damp på den!!:@

2007-03-16 @ 20:59:18
Postat av: Lena Petersson

Det var nog ett stort fel på Msn för jag kom inte heller in förrän sent på kvällen.

2007-03-17 @ 19:23:47
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback