Ny mobil

Jag köpte en ny mobil i går. En rosa! Till slut efter typ ett år så har jag fått en rosa mobil. Men jag vet inte om det blev rätt. Nu har jag abonnemang i alla fall och det ska ju va bättre. Men mobilen, visst den är jättefin och bättre än min gamla, men jag råkade kolla på deras hemsida nu och jag hade kunnat få en bättre mobil, billigare! Skit också. Men ska inte kolla upp om man gjorde rätt efteråt, då är det för sent. Men nu har jag väl lärt mig till nästa gång (om ett och ett halvt år minst) att man ska tänka på det ett tag först, inte bara köpa det som låter bra just då. Suck. Jag vill mycket hellre ha den mobilen jag hittade sen. Inte bra.

Men men ingen idé att deppa, i dag är jag ju ledig! I princip i alla fall, jag måste ju till katedral vid fyra, väldans bra tajmat.. Och inte kunde jag sova ut heller, mobilen ringde vid 8.. Men det är vår! :D yeheey Funderar på om jag ska ut på gården och sätta mig och gunga i solen lite. Får se får se.

Men men nu ska jag väl gå och fixa mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du får stänga av mobilen när du sover och bara aktivera alarmet om det behövs =) såvida ingen ska ringa och väcka dig förstås...

Postat av: Lottie

nytt mobil nummer med? ;P

2007-03-30 @ 20:44:56
URL: http://lottie.webblogg.se
Postat av: Anna

Nope, samma gamla nummer fortfarande :)

2007-04-02 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback