Sjuk..

Go morron! Då va det lördag då.. I kväll är det Bounce! Ska bli så kul :) Men min förkylning eller vad det är blir bara värre.. Vaknade tidigt av att jag inte kunde andas. Inte så mysigt. Min hals tar död på mig! Funderar på om jag har fått halsfluss eller nåt så jag ska åka till vårdcentralen och få lite penicillin, men jag måste ju dansa imorrn så nej, nåt penicillin har jag inte tid med. Men däremot ska jag inte gå på Bounce-workshopen då. Jag måste faktiskt leka sjukare än vad jag kanske känner mig och vara hemma och vila så mycket som möjligt nu så jag blir frisk. Ja, det är min nya grej, att lyssna på kroppen och faktiskt vila när det behövs så jag inte behöver vara sjuk så förbannat länge varje gång. Jag kan ju alltid försöka, men vi alla vet ju hur bra jag är på det..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna för att du kan vila dig frisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback