Söndag igen då..

Jag fattar inte hur tiden kan gå så snabbt! Jag hann inte fatta att de va lov förrän skolan började igen. Sen så hann jag inte fatta att jag va tillbaka i skolan förrän de va dags för helg. Och nu har jag typ hunnit fatta att jag är ledig, de är helg, men nej då ska jag tillbaka till skolan imorrn då. Jag orkar inte! Jag är så sjukt skoltrött just nu. Vill bara skita i allt och ha kul och leva livet medan jag fortfarande är ung lixom.. Ja ja, bara ett och ett halvt år kvar.. För mycket! :/

Men men det är ju bra att jag dansar på söndagar nu mera då, annars finns det ju inget positivt me söndagar, jag hatar dom! Man måste till skolan dagen efter så man måste sova tidigt och så kommer man på allt som man borde hunnit i helgen men som inte blev av så då är de bara att ta tag i de.. Ne fy fan.
Snart är de dans! :)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vet att det inte är någon tröst, men du har ju bara ett och ett halvt år kvar, tänk på mig som har tre och ett halvt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback