Söndag = trååk

Nej nu är helgen slut igen. Jag vill ha lov! Men bara två veckor kvar, bara två veckor. Dessutom är vi ju lediga på onsdag. :) Och kanske nästa torsdag, hoppas!

I dag händer det inte mycket, som vanligt på söndagar. Dans vid halv tre, mina låtsaskusiner ska komma och kolla hur de är, dom kanske vill börja. Himla trevligt att jag värvar typ alla jag känner till mina kurser. :) Efter det händer det väl inget speciellt egentligen, men jag måste fixa min svenska-redovisning, kom på att den är ju imorrn! Inte bra. Sen borde jag putsa mammas förnster också, fick ju betalt för att gör det i höstas.. haha inte bra. Men men, vi får väl se hur mycket som faktiskt blir gjort..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det går alltid att prioritera studierna först så tar du fönsterputsningen när det är fint väder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback