Sovmorgon :)

Eftersom min fot tyvärr inte är bra än så kan jag ju inte dansa i dag, så jag börjar 20 över 1. :D Värsta soft start på veckan. Efter en så bra helg (väldigt rolig fest och sen softa, dega och umgås me trevligt folk resten av helgen) så känns det ju riktigt jobbigt när veckan börjar igen. Dessutom kollade jag i almanackan igår-kväll och vi har en del att göra i skolan i veckan.. Jobbigt. Dessutom ska jag ju till pappa och där har vi ingen dator så det blir lite körigt mot slutet av veckan. Men vi är ju lediga på torsdag då, skönt.

Ja ja, nu ska jag väl gå och fixa mig, ska ju till skolan om en och en halv timme.. hehe Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Sovmorgon är alltid skönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback